Mammoth Slayers

Opis forum


#1 2011-01-13 21:44:24

zmijka

Administrator

Zarejestrowany: 2011-01-13
Posty: 12
Punktów :   

REGULAMIN

OGÓLNE
1. Każdy klanowicz działa dla dobra klanu. Robi to poprzez ciągły rozwój, systematyczną grę i wspieranie innych graczy w potrzebie (pożyczki przedmiotów na krótki okres czasu).
2. Każdy klanowicz ma obowiązek zarejestrować się na forum klanowym i uzupełnić odpowiednie wątki (sprzęt / pielgrzymki / sety).

KOMUNIKACJA
3. W miarę możliwości, będąc online wchodzimy na klanowy kanał IRC.
4. Czytamy ze zrozumieniem klanówki od dowództwa i stosujemy się do nich.
5. Po zalogowaniu, przed zrobieniem czegokolwiek w grze, czytamy wszystkie wiadomości w skrzynce a w szczególności klanówki.
6. Wiadomości klanowe wykorzystujemy tylko w kwestiach awaryjnych/ważnych. Nie spamujemy pytaniami w stylu "Czy jest ktoś z szefostwa?", "Kiedy mnie ktoś przyjmie?" czy "Proszę o zwrot lucka" itp - od tego są PW gdyż są to informacje ewidentnie kierowane do 1-2 osób a nie do całego klanu. Zbędne klanówki będą nagradzane banem na ZK.
7. Pisząc wiadomości zachowujemy pełną kulturę; nie bluzgamy do kogoś, że np. przetrzymuje lucka tylko grzecznie zwracamy uwagę.

OBLĘŻENIA

8. Nie dołączamy samowolnie do oblężeń, czekamy na wytyczne 
9. Dołączamy jak najlepiej przygotowani: z krwią, życiem i w ekwipunku do walki a nie do wypraw  Brak krwi na oblegu lub zły ekwipunek = ban na ZK.
10. Własne oblężenia zakładamy tylko za zgodą dowództwa i w wyznaczonym terminie.

ZBROJOWNIA KLANOWA

11. W ZK mają obowiązek znajdować się cały czas określone przedmioty (lista na stronie klanowej).
12. Inne przedmioty wrzucamy tylko na wyraźną prośbę (upewniając się, że już ktoś inny tego nie wrzucił).
13. Nie przetrzymujemy zbyt długo pożyczonych przedmiotów, a zaraz po skończeniu użytkowania, informujemy o tym fakcie właściciela lub szefostwo w celu uporządkowania ZK.
14. Nie wrzucamy, sami z siebie, do ZK nic spoza określonej listy (oczywiście prócz sytuacji gdy ktoś nas o coś prosił).
15. Osoby, które chcą wyjść z klanu (na wymiankę czy po repa), a użyczają w ZK jakiś item ze stałej listy, nie mogą opuścić klanu jeśli nie załatwią przedmiotu zastępczego lub nie uzyskają zgody szefostwa. W przypadku osób, które użyczają unikalnego przedmiotu, który nie ma substytutu, wyjście z klanu jest możliwe tylko za zgodą szefostwa. Wyjście z klanu bez załatwienia zamiennika = ban na ZK.
16. Osoby z łatwością, przed wyjściem z klanu, mają obowiązek puścić klanówkę z informacją iż dana łatwość zniknie z ZK, przynajmniej na pół godziny przed wyjściem. Wyjście bez poinformowania klanu = ban na ZK.
17. Nie śpimy w sprzęcie klanowym; masz coś z ZK i jesteś offline = ban na ZK + zostajesz rozebrany. Nie dotyczy karawan lub sprzętu pożyczonego na ekspę/obleg, jednak tylko po poinformowaniu szefostwa. Oczywiście rozbieramy się zaraz po zakońćzeniu karawany/oblegu, jeśli nie - ban na ZK.

LUCEK

18. Lucka oddajemy przed rozpoczeciem nastepnego przedzialu czasu (chyba, że następny przedzial czasu jest wolny), decyduje czas serwera (do podglądnięcia w prawym gornym rogu na banerze pod logiem BW ). Jeśli lucka nie będzie max 2 minuty po ustalonej w zapisie godzinie - ban na ZK.
19. Jeśli lucek długo leży wolny i chcemy go zabrać, najpierw sprawdzamy czy ktoś na daną godzinę nie jest zapisany, jeśli tak - koleżeńsko przypominamy o tym poprzez PW; jeśli jest wolny - bierzemy ale tylko do momentu pojawienia się osoby zapisanej (co należy monitorować) lub do kolejnego przedzialu czasu; wtedy to należy ponownie upewnić się czy nikt nie jest zapisany na następną godzinę.
19a) na szczęscie wpisujemy się tylko do 5 min przed wybraną przez nas godziną i informujemy jesli jest taka potrzeba, jesli juz zrobilismy to w ostatnim dozwolonym czasie.
20. Podczas zapisów na lucka, upewniamy się czy przypadkiem nie usunęliśmy kogoś z listy (możliwe w sytuacji gdy 2 osoby wpisały się równocześnie lub gdy nie zacytujemy ostatniego postu). Jeśli kogoś wyrzuciłeś z listy - tracisz lucka w następny dzień.
21. Jeśli ktoś został (oczywiście przypadkiem  ) usunięty z listy, a ktoś wpisał się później na jego godzinę i tak prawo do lucka ma osoba, która wpisała się pierwsza.


BANY
22. Każdy ban działa podczas obecności w klanie.
23. Dostanie bana nie zwalnia cię z obowiązku wrzucenia do ZK itemków z listy, tak więc jeśli nie ma ich w ZK, ban będzie chwilowo ściągany w celu wrzucenia owych przedmiotów jeśli będzie taka potrzeba.
24. Twój pierwszy ban = 24h, każdy kolejny jest 2 razy dłuższy.

25. Minimalna liczba osób, które mają być w klanie ustalona zostaje na 18. Tak więc póki co pozostali mogą sie szwendać, gdzie mają ochotę. Zejście poniżej tej liczby = ban ZK.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tzzcz.pun.pl www.poke-story.pun.pl www.fflf2klan.pun.pl www.naruto-warriors.pun.pl www.wdal.pun.pl